Kako poskrbeti za zdravo prehrano kljub pomanjkanju časa

Zdrava prehrana kljub pomanjkanju časa

Kako poskrbeti za zdravo prehrano kljub pomanjkanju časa

“Saj bi jedla zdravo, pa nimam časa.”⁣⁣ Se kdaj ujameš, da rečeš kaj takega? Tukaj sem, da ti povem, da pomanjkanje časa NI samo izgovor, ampak realna ovira zdravemu prehranjevanju.

⁣Zdi se mi, da nas je veliko takih, ki radi ustvarjamo za štedilnikom in nimamo nič proti zdravi hrani (celo okusna nam je), samo kaj ko nam ob vseh drugih obveznostih zmanjkuje časa.
⁣⁣
Gotovo ti je že kdo rekel: “Pomanjkanje časa je samo izgovor in če ti je zdrava prehrana resnično prioriteta, boš že našla čas!”⁣⁣ Ampak takšni stavki po moje ne prinesejo nič pozitivnega, samo krepijo občutke krivde.

Nesmiselno je svoj dan podrediti prehranjevanju in se odpovedovati drugim aktivnostim v dnevu, ki te osrečujejo, zato da skuhaš 5 zdravih obrokov čisto iz nule.⁣⁣ Namesto tega te povabim, da poiščeš bližnjice, se malo drugače organiziraš in upoštevaš preverjene trike.
⁣⁣
Nekaj priročnih trikov, KAKO POSKRBETI ZA ZDRAVO PREHRANO KLJUB POMANJKANJU ČASA:⁣⁣

1| Meal Prep

V nedeljo si načrtuj in predpripravi sestavine za obroke ali kar cele obroke za naslednji teden.
Primer: skuhaj večjo količino stročnic in omak ter jih zamrzni po porcijah; pripravi domače namaze, kruh, krekerje, večjo količino fit mafinov ali piškotov.⁣

2| Rotiraj iste zajtrke

Rotiraj 2-3 iste zdrave zajtrke ali celo vsak dan isti zajtrk. Tako točno veš, zalogo katerih sestavin potrebuješ, hkrati pa razbremeniš svoje možganske celice, ki morajo zjutraj sprejeti eno odločitev manj.⁣

3| Skuhaj dvojno porcijo večerje

Pripravi dvojno količino večerje in polovico uporabi naslednji dan za kosilo.⁣⁣

4| Uporabljaj predelana in konzervirana živila

Kupuj zamrznjeno ali vloženo zelenjavo, fižol… Konzervirana zelenjava ni nič manj zdrava, njen velik plus pa je to, da je že očiščena, oprana, nasekljana in je prej kuhana.⁣⁣
Kupiš lahko tudi pripravljene omake, tortilje, kruh …⁣⁣⁣ Tudi predelana hrana ima mesto na zdravem jedilniku.

5| Prosi za pomoč

Kadar preživljaš težko obdobje, prosi za pomoč mami ali prijateljico, če ti lahko skuha in prinese topel domač obrok.⁣⁣

Če nimaš časa za čisto nič, naredi tri globoke vdihe in izdihe, popij kozarec vode, naroči dostavo in se ne sekiraj.

Bi ti prav prišla strokovna podpora pri urejanju prehrane?

Cilje na področju prehrane ti bo uspelo doseči lažje in hitreje ob podpori strokovnjaka. Kot licencirana prehranska svetovalka ti lahko pomagam z individualnim svetovanjem in personaliziranim jedilnikom z recepti, prilagojenimi tvojemu okusu. Začni s prvim tednom TUKAJ.

Lucija Volčanšek
[email protected]

Licencirana prehranska svetovalka in ustvarjalka zdravih receptov. Ženskam pomagam urediti prehrano, da imajo več energije in se boljše počutijo v svojem telesu.