Kako zmanjšati lakoto na dieti? 3 top triki, kako izgubiti apetit

Kako zmanjšati lakoto in izgubiti apetit

Kako zmanjšati lakoto na dieti? 3 top triki, kako izgubiti apetit

Ko smo na dieti in so naše kalorije omejene, včasih pomislimo, da bi bilo res odlično, če bi nam uspelo premagati lahkoto. Enkrat sem celo prejela vprašanje stranke: “Kako izgubiti apetit?” Razumela sem jo, da si je želela nekako prelisičiti svojo lakoto, da bi se lahko diete držala brez ogromnega napora in končno dosegla zastavljen cilj.

Razkrila ti bom 3 najboljše nasvete, kako lahko tudi ti zmanjšaš lakoto in ukrotiš svoj apetit.

Pojej nekaj!

Če imaš za cilj izgubo odvečne telesne maščobe in si v kaloričnem deficitu, to ne pomeni, da je normalno, če kar naprej občutiš lakoto.⁣ Če si sestradan/a, je to lahko znak, da je tvoj deficit prevelik (da torej hujšaš na prenizkih kalorijah), kar ima lahko negativne učinke na tvoje telo in psiho.

Če je tvoj deficit primeren (zmeren), pa beri naprej.

Kako povečati občutek sitosti med hujšanjem:⁣

1| Povečaj VOLUMEN obrokov⁣

Napolni svoj krožnik s hranilno bogato in kalorično nizko hrano (ja, spet ta zelenjava 🙂 ).
Če pri glavnem obroku polovico škrobnate priloge (npr. špagetov) nadomestiš z zelenjavo (npr. zoodles), bo to zmanjšalo skupno količino zaužitih kalorij, volumen hrane pa bo ostal isti.⁣
Volumen obroka lahko povečaš tudi z juho in solato.
Če imaš to možnost, da ZA ISTE KALORIJE dobiš VEČ hrane, jo med hujšanjem izkoristi.⁣

2| Pojej DOVOLJ BELJAKOVIN⁣

Beljakovine imajo to lastnost, da povečajo občutek sitosti po obroku in nas nasitijo za dalj časa.
Zanimiva raziskava iz l. 20121 je pokazala, da so posamezniki, ki v obroku zaužijejo 20-30% kalorij iz beljakovin, bolj siti kot tisti, ki zaužijejo pol manj kcal iz beljakovin (torej samo 10-15% beljakovin).
Primeri beljakovinskih živil: jajca, ribe, grški jogurt, meso, sir, tofu, stročnice …⁣
Poleg beljakovin bodo tvoj občutek sitosti povečale tudi VLAKNINE.⁣⁣

3| Dovolj SPI⁣

Količina in kakovost spanca vpliva na tvoje hormone. Premalo spanca poveča občutek lakote, apetit in poveča možnost za manj zdrave prehranske izbire.
Če spiš manj kot 6 ur, to močno dvigne tveganje za nastanek debelosti (nekatere študije pravijo, da celo za več kot 50%).⁣
Tudi STRES vpliva na hormone, povečuje hrepenenje po nezdravi hrani in lahko odloča o uspehu ali neuspehu tvoje diete.⁣
Postavi torej obvladovanje stresa in dovolj spanca za svojo prioriteto.

Torej, kako izgubiti apetit? Žal ti ne morem priporočati čudežne tablete za zaviranje apetita. Lahko preizkusiš katerega od zgornjih trikov. Pri tem pa ne pozabi na sočutje do svojega telesa. Svoje cilje lahko dosežeš brez pretiranega odpovedovanja in brez stradanja!

Bi ti prav prišla strokovna pomoč pri urejanju prehrane?

Prepusti mi, da se namesto tebe ukvarjam s kalorijami in izračunom makrohranil, ti s preizkušenimi orodji pomagam pri premagovanju ovir in se s teboj veselim doseženih ciljev. Preveri TUKAJ, kako te lahko podprem.

Lucija Volčanšek
[email protected]

Licencirana prehranska svetovalka in ustvarjalka zdravih receptov. Ženskam pomagam vzpostaviti zdrave prehranske navade, zato da imajo več energije in se počutijo samozavestne v svojem telesu.